F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Datuk :(
Assalamualaikum . Hai . Hello . Harini saya sedih sangat sangat sangat sangat sangat sangat . Tau tak sebab apa ? Baca tajuk Pagi tadi Datuk saya meninggal dunia .. Ya . Malam semalam kepala dia sakit - sakit . Lepastu terus tak sedarkan diri lepastu terus meninggal this morning . Rasanya allah lebih menyanyanginya . Memang pun saya rasa . Masa dia hidup dulu rajin pergi ke masjid sana sini . Insyaallah . Akan masuk ke syurga . Sesiapa yang baca blog ni . tolong luangkan masa untuk sedekahkan Al - fatihah untuk beliau .


Saya nak ingatkan ni . Malaikat maut tak tunggu sampai kita 90 baru nak tarik nyawa tak . datuk saya jauh lagi muda . so kalau boleh bertaubat lah sekarang . The sun may rise tomorrow . but you may not . remember that . maut tak kira umur 


0 comment[s] | back to top