F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Selamat Hari Raya | Sekolah Ganti
Untitled

Selamat Hari Raya ! Maaf Zahir Dan Batin ..So? Cukup tak puasa ? I know I did :p Raya Korang tema warna apa ? *busybody jap*  Tahun ni L colorful ya know ~ Tapi tahun ni tak semeriah tahun lepas lah :/ tahu tak sebab apa ? tahu tak antara faktor - faktor tahun ni tak berapa nak best ? TAHU KE TAK ? Tak tahu meh kak L kasitau ok :p FIRST ! sebab tahun ni tak raya dengan cousin facoutite I that is Farhana Atiqah anak perempuan Shafee'e :p Dia bukan Indian okay . Just saja ja :p Okay. But before raya I got to meet her :D This is her !!



Ok . This is like. DRUNK :p


Vaining like crazy ~

This is before Shawal okay . Soooo .. OK . sebelum raya kan korang dah tahu pasal jerebu yang melanda negara kita tu kan ? Pergh . Teruk kowt ! *babat*  kan teruk gilak . sampai dapat cuti right ? Dah ada cuti . wajiblah ada ganti T_T so . Semalam . aka . Sabtu . sekolah aku ada buat cuti ganti . mestila sikit je pelajar yang datang ? Jarang aku rasa sekolah menengah buat sekolah ganti ramai datang ? So . Adelah jugak yang bawak fone .Macam aku . Ainnur ade bawaak Samsung Note :) Nadeem bwak Blackberry dia :3 So these are severalpics taht ainnur uploaded to facebook yesterdaaay




Tu nadeem and put . Bebudak laki maen Blackberry Nadeem :3 Putri confuse :3 Putus cinta doh muka dia :3


Me and Ainnur ~


Ainnur . put . Lisah . And Syaza . Cikgu dekat depan boleh pulak buat tak tahu . Sayang Cikgu ok . Sayang cikgu :p


Lol . My Face Expression is terrible :p Tahu tak sebab apa ? Sebab nampak tak this is for keek . Ainnur buat keek . and aku takmasuk . so like . aku frust xD Nah link for this pic . Nampak tak aku buat :3

https://www.keek.com/!J6nadab
    http://www.keek.com/!V4nadab

    So . enjoy lah gambar seterusnya ya ?















    Ok . sampai sini je aku upadate :3 Ok bye !







    0 comment[s] | back to top