F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Lepak dengan jiran / Friends

Hai ! Assalamualaikum .. Alhamdullilah .. We meet again today *mengada nak speaking* Okay . semalam . Nadia Datang rumah L ajak pergi taman . Actually .. L tak expecting pun Nadia datang tu .. So .. Saya pakai la kain .*antique* and t-shirt je .. Sedang enak enak berblogging and bergosip di facebook ... Ada satu suara kecil ... je terpekik terlolong luar rumah .. *buat tak tahu sebab ingat jiran yang menggedik* So .. Tak lama kemudian .. Adik cakap .. 

Imran:Kak Iman ! Kawan Kak Iman Datang !
L:Ha ? Siapa ? *sambil walking to le door*
Imran:*shut up and sambung playing with his toy car

Ha .. And Then .. Saya pun keluar lah kan ? Saya pun sambil melengahkan masa .. *Opens The Gate* Nadia pun sambil mengatakan .. Eh silap . Saya yang menyeburkan air liur dulu .. Kesian tanah . :3 

L : Ha Nadia . Ko buat apa kt sini .
Nadia : Ish Ko ni ! Aku panggil Beribu Kali Ko tak dengar ! Padahal ko dekat situ je !
L : Alahai ko ni .. Ko lupa ke aku ada masalah pendengaran :3
Nadia : Haih .. Tak pe lah ... Iman ... Jom la pergi taman .. Bosan la dekat rumah sorang sorang .. Takde benda yang aku nak buat ...
L : *adush . Kesian Bella . Takpe aku ajaklah dia pergi taman*
L : Okay okay . Jap . Aku nak tukar baju . Kejaaaap Je eh ?
Nadia : Kejap ke lama ..
L : Kejap je !

Okay . Then saya pun mengatur langkah .. *eceh MENGATUR* untuk naik atas tukar baju .. Dah siap tukar baju .. Sambung menghadap laptop . Janji dengan Bella nak jumpa dekat taman .. Okay . Then dah siap semua tu .. Saya lupa nk tutup notebook . So . Biarlah menyalaaa macam tu kan ? Okay . Then Kiterang pun pegi la taman .. Gosip sana .. Gosip sini .. At first kami duduk t=dekat swing tu kan ? Then Nadia kata Penhinglah duduk sini .. Jom pergi situ *sambil menunding jari long dia tu ke arah see - saw* Then bergeraklah tapak kaki ni ... Then duduk situ . Tak lama lepastu Kiterang gosip pasal Bella ... Bukan orang tu .. BLOG orang tu .. Okay . Then .. Bella pun sampai ..  Mulalah conversation kami .*mula dari tepi coz its too long ? :3 *

L : Bella ! Panjang umur .. Baru ngumpat pasal ko 

Bella :Pasal ape .. *jeling tumpul*

L : Aih .. Pasal blog laa ..

Bella : Oh . Okk .. 

Nadia : Okay . Nak cakap pasal ape nih .

L : Ha ! Bella ! Ko dh tengok belum blog ORANG tu ?

Bella : Ouh .. Belum .. Nanti balik aku tengok .

L : Ko tahu x ! Dia kan .. *secret*

Nadia : Ye ke ! Aku ingat dia tu baik orangnye !

Bella : Ya allh ! Yeke ?! Nanti aku baca 

L : Ha .. Itulah .. Aku pun sama ingat dia baik tau ?? Haih .. Apee nak jadik

Ha .. Ni dia .. and then saya tukar topik :) Ehehe . Ngumpat dosa .. So .. Tukar ngumpat orang lain pulak .. *boleh ke ?* Haa .. Ok .. The next culprit is ...


Tak Ubah macam Muka Lisa Surihani .. Cuba korang bandingkan eh .. ... Ha ! Mmemang seketul ! Okay . Kiterang ngumpat pasal dia ... Dia dapat masuk sekolah bla bla bla ... Macamana dia bla bla bla .. Siapa peminat dia bla bla bla .. And many more . Isi kandungan ? *confidential* hehehe ... 

Okay lah . sampai di sini sahaja .. Bye !








3 comment[s] | back to top